josiine.reismee.nl

Eerste dag USA; vliegtuig valt uitelkaar!!

Lieve thuisblijvers,

Hier dan het eerste berichtje uit het warme zonnige New York City!! En jullie lezen het goed, al met opstijgen viel het vliegtuig uit elkaar.. Maar hier later meer over, bij het begin beginnen!

Vanmorgen vroeg op om richting Schiphol te vertrekken met mijn ouders en mijn lieve vriendinnetje Christel! Eenmaal aangekomen mijn mede reizigers Kim en Eva ontmoet en ingecheckt. afscheid genomen en daar ging ik dan, door de controle. daarna een heerlijk bakkie koffie gedronken met z'n 3en om daarna te gaan boarden. Helaas aangekomen bij de gate bleek dat Kim en ik wel naast Elkaar zaten in het vliegtuig, maar Eva helaas niet. Geen probleem, we hadden echter nog een dag samen in New York!

Het vertrekken kon beginnen. En nu komt het!!! Voor het opstijgen viel het vliegtuig uit elkaar, gelukkig geen erg mankement (zie foto's). De bovenkant van een handbagagekastje kwam los, maar heeft verder voor geen enkele problemen gezorgd. We hebben een heerlijke vlucht gehad van dik 8 uur met weinig turbulentie. Het eten was helaas niet te eten, maar het ijsje maakte alles goed! :)

Aangekomen in Newark, door de douane, koffers gehaald en door de koffercontrole een shuttlebus gebeld om ons naar het hostel te brengen. Na een mooie sideseeing door de stad hebben we ons lekker opgefrist in het Hostel. Na het slechte eten in het vliegtuig hadden we zo'n honger dat we lekker pizza hebben gegeten, boodschappen hebben gedaan en lekker uitgebuikt en gezont in Central Park. Nu zitten we lekker buiten voor het Hostel aan een frisje en een chipje erbij.

Een super eerste dag mag ik zeggen!! Morgen vertrek ik van het Hostel (Manhattan) naar Brooklyn om naar kamp te vertrekken. Het gaat nu echt beginnen!!

Voor diegene die graag een keer willen bellen, mijn Amerikaans nummer is: 0019172449027. Bij foto's zie je hoe je goedkoop kunt bellen. Ik ben echter niet altijd bereikbaar en het is 6 uur eerder.

Foto staan onder het kopje 'Eerste dag USA'.

Liefs,

Josine

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active