josiine.reismee.nl

Update eerste dag

Nog even een update van de eerste dag die ik graag met jullie wil delen. Want alles kan in New York City en je ziet de gekste dingen!!

Nadat ik het eerdere verhaal had gepost en de foto's voor de eerste keer had geüpload (wat dus fout ging), dacht ik nog even te genieten van de Crowdy Amsterdam Avenue by night. Dit heb ik meegemaakt...

Zit ik gezellig te kletsen met een meisje die ook naar hetzelfde kamp gaat, dik gevecht aan de andere kant van de straat en een hoop geschreeuw. Moeder en dochter die elkaar in de haren vliegen, straat oversteken en meerdere malen bijna worden aangereden, hele groepen mensen die erbij betrokken zijn, zelfs een (ik schat) 8 jarig jongetje!!! Glazen worden kapot gegooid, kleren kapot gescheurd, tegen auto's aangeduwd, of beter gezegd erop gegooid. En dat alles omdat moeder en dochter ruzie hebben over t jongere broertje. Heel de straat heeft meegenoten en werd dan uiteindelijk ook opgelost door de politie en een ambulance die ter plaatse waren gekomen. Al rukken die zo vaak uit.. Als je 10 minuten geen sirene hoort is het een wonder!

Voor de bezorgde medemensen, wij stonden/zaten lekker op de voorpatio van het Hostel en hebben er niks aan over gehouden. Alleen een gespreksstof voor de avond en een ervaring hoe het er aan toe kan gaan in New York City.

Voor nu ga ik slapen, morgen weer vroeg op om mijn gratis zonnebril te scoren van Inter exchange en te vertrekken naar New Jersey zodat het echte werk kan beginnen!

Liefs,

Josine

Reacties

Reacties

Linda

Lijkt wel CSI New York

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active