josiine.reismee.nl

Even n korte update :)

Lieve thuisblijvers...

Ik ben jullie echt niet vergeten hoor!!! Daarom zal ik ook zo snel mogelijk een uitgebreid verslag schrijven! Het is al weer 4 weken later en er zijn zo veel dingen gebeurd, veranderd en meegemaakt... Het voordeel is dat we WiFi in ons appartement hebben, maar helaas werkt een blog schrijven en foto's uploaden niet zo makkelijk via je telefoon. En veel tijd hebben we niet met al onze lange dagen (ja dat is even wennen haha)! Vandaar de vele vertraging. Op mijn Facebookpagina post ik wel regelmatig iets (voor diegene die weten hoe social media werkt) en anders kun je gaan naar deze link voor foto's van PLG Daycamp, het dagkamp van Trail Blazers in Brooklyn Prospect Park.:https://m.flickr.com/#/photos/trailblazercamps/sets/72157652234595924/

Jullie lazen al appartement... Appartement? Je zou toch op kamp slapen? Nee, dat waren de eerste 2 weken. Vanaf 2 weken hebben we ons eigen appartement (ik met nog 4 anderen) in Brooklyn. Super gaaf!!!! Wie had dat gedacht dat mijn eerste keer op mezelf wonen in Brooklyn, New York zou zijn? NIEMAND! Het is toch zo, tot eind augustus zullen wij hier wonen. Voor diegene die het willen googlen... Midwood street 11, floor 4 (verdieping 3) in het midden recht boven de ingang. Foto's volgen later!

De tweede week van PLG Brooklyn Daycamp is gisteren begonnen, zo we zijn al meer dan een week van start gegaan. Mijn pauze zit er ook al weer bijna op, dus hop hop snel terug naar het park! Meer verhalen, invullingen van mijn dagen/afgelopen weken, foto's en andere dingen vertel ik later!!

Groetjes xx uit het o zo hele warme Brooklyn!

Josine

Reacties

Reacties

opa

fijn dat je het goed naar je zin hebt
geniet er van

groetjes uit best

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active