josiine.reismee.nl

De laatste loodjes...

Lieve allemaal,

Nog maar een dikke 3 weken en dan vertrek ik voor mijn avontuur naar Amerika!!

Laughing
De laatste dingen worden geregeld, afscheidfeestjes worden gepland, laatste inkopen gedaan en dan is het inpakken en gaan!

Ik heb er super veel zin in en heb de afgelopen paar maanden al veel contact gehad met mijn toekomstige collega's. Allemaal super lieve mensen en zal dan ook een super zomer met ze doormaken. Er zijn er zelfs al een paar Nederlands aan het leren...

Het is wel allemaal spannend om hetgeen wat vertrouwd is achter te laten. Mijn geboorteplaats Best, mijn familie en goede vrienden, het paardrijden, mijn baantjes en leuke collega's. Het is maar voor korte duur; Time flies when you're having fun!

Laughing
En ik zou deze super ervaring voor geen goud willen missen!!!

Tot het volgende bericht!

Liefs,

Josine

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active