josiine.reismee.nl

Begint het besef dan eindelijk te komen?

Hoi lieve achterblijvers,

Nog enkele uren in Nederland en dan is het zo ver. Bepakt en bezakt vertrek ik voor 3,5 maand naar Amerika. Afgelopen weekend enkele afscheidsfeestjes gehad. Zo heb ik afscheid genomen van vrienden, mijn collega's en klanten bij de Manus en mijn familie. Iedereen is zo lief om me het allerbeste te wensen, veel plezier te hebben en er van te genieten. Dat zijn dingen die ik zeker ga doen!! Het enige wat nu nog moet komen is echt het besef dat ik naar Amerika vertrek. "Ik ben zo terug, 3,5 maand zijn zo voorbij" roep ik elke keer weer. Ergens besef ik het nog niet helemaal wat er gaat en staat te gebeuren volgens mij. Af en toe dat ik er een momentje bij stil sta en denk: "Hé daar is het besef", maar dat duurt ook niet langer dan een paar minuten. Het echte besef moet dus nog komen en zal waarschijnlijk niet lang op zich wachten. Over 3 nachtjes als ik onderweg naar Schiphol ben. Dan begint de echte reis voor mij en zal het allemaal tot me doordringen. Genoeg tijd voor in het vliegtuig, 8 uur en 20 minuten.

Nu snel verder met het voorbereiden en inpakken, zodat ik 13 juni bepakt en bezakt klaar ben voor dit mooie avontuur!

Liefs en nu nog vanuit ons kikkerlandje,

Josine

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active